If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
AJAX heeft 1 voordeel,ze hebben 1 belg....
of is dat een nadeel.....LoL
vandaag is weer een lek ondekt in een dijk 1 km van hier
bij ons is het nu bijna opgelost maar de schade word geschat op tientallen miljoenen euros en de verzekering betaalt dat niet uit.
de gemeente heeft al wat euros toegezegt maar dat zal niet voldoende zijn,er zijn 2 gezinnen die net in hun vakantie hun huis hebben opgeknapt.............
een maatje van mij is nu op vakantie en zijn auto heeft water schade,leuke thuiskomst..
Originally posted by |BoB|c@rphunter Haha leuk...zeg michael hoe kom jij eigenlijk aan 799 posten ergens een cheat gevonden om je antal posten op te krikken..MMMM zou super cheater johan daartussen zitten ?
vandeweek zwommen er karpers bij ons in de straat(geen geintje)
sommige waren 40/50 cm lang erg sneu was dat,sommige zijn terug gezet andere waren al zo goed als dood.
oja er was ook iemand die een snoek van 80 cm in zijn tuin had
Originally posted by |BoB|c@rphunter Wat is voetbal ???
Vind het tof hier nu is het tenminste niet meer still...maar inplaats van voetbal praat een keertje over dingen die mij intreseren ?
Oké Franck,
Waarom zijn de Belgen bekend om hun patattekes/Pintjes en de Ollanders om de klompen/tulpen??????
Dat moet je toch intereseren lijkt mij LooooooL
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Walk beside me and just be my friend.
Originally posted by |BoB| Michael vandeweek zwommen er karpers bij ons in de straat(geen geintje)
sommige waren 40/50 cm lang erg sneu was dat,sommige zijn terug gezet andere waren al zo goed als dood.
oja er was ook iemand die een snoek van 80 cm in zijn tuin had
Michael oppassen als je in de douche staat met die snoek...heeft namelijk hele grote tanden !!!
Originally posted by |BoB|c@rphunter Michael oppassen als je in de douche staat met die snoek...heeft namelijk hele grote tanden !!!
LoL
over karpers dan??
een kennis van mij heeft pasgeleden een koikarper gevangen in de vaart bij ons 70 cm lang erg mooie vis;ik zal er een foto van maken.
hij zwemt nu bij hun in de vijver..(hele grote vijver)
Jo heb gisteren wat met de stexx op de server geweest en het is net de oude multidemo die terug is...nu kunnen we weer zoal vroeger elkaar 100.000 keer kop inschieten !!
Comment