Announcement

Collapse
No announcement yet.

hmmm op het strand ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hmmm op het strand ???

hallo hallo waar zijn jullie toch ,
    ik hoop niet dat jullie met zn alle op het strand liggen met bier en bacardi .
    moet je echt niet doen hoor word je alleen maar lui van.
    en met een beetje pech moet je weer hellemaal wennen aan et.
    ik geloof dat het lang geleden is dat ik mij zo heb verveeld (lol)
    echt ik heb het wel geprobeerd om zonder jullie et te spellen maar met mijn |bob| vrienden is het echt veel leuker .

zie jullie laters .

grtn van een verveelde nono .

Hahaha lol nono !!

Ik ben hier maar je gaat het niet geloven maar ik heb gisteren een terug een keertje op de oude wolf gezeten (tsg marketgarden) samen met ducboy....ik wilde eens kijken hoe die allstars spelen en ik moet zeggen dat ik ferm tegen mijn tanden heb gekregen ducboy daarintegen niet hij is een super medic op die map...ja hij woont er immers al een jaartje op die map looooooooooooool.

Maar treur niet als het weer een beetje slechter weer is ga je de bobbies wel weer tegen komen !!

ps heb je de nieuwe pathfinder voor ET al?

Groetjes frank

Comment

dank je franck , voor de complimentjes, wist dat ik ergens goed in was....lol
      zoals ik zei,mijn goede prestatie van gisteren kwam door dat nieuw whisky-merk

Comment

he richard klinkt wel goed dat "op het strand met bier en baco" maarja dan heb je geen pc.
        ik heb nu 2 kruiwagens zand om de pc gegooit en zee geluiden aan gezet,is net echt hoor biertje erbij...

LoL
        ILL BE BACK!!!!!!

Comment

Originally posted by |BoB| ducboy
          dank je franck , voor de complimentjes, wist dat ik ergens goed in was....lol
          zoals ik zei,mijn goede prestatie van gisteren kwam door dat nieuw whisky-merk
          OK voor mij twee flessen van die whisky ...trouwens moet jij om 2.46 ,niet in je bed?

Comment

Pas wel op met water , daar kan de pc niet zo goed tegen .

Comment

Originally posted by |BoB| Drnono
              klopt LOL
              ILL BE BACK!!!!!!

Comment

Originally posted by |BoB| Drnono
                Nono mijn pc kan er heel goed tegen ik ga er trouwen elke dag mee gaan surfen !!

Comment

Working...
                X