hallo allemaal ik speel regelmatig op de bob server maar speel ook bijna altijd alleen de server is bijna altijd leeg nu is mijn vraag kunnen we het paswoord niet aan de bia s geven om te proberen als het een zooitje word veranderen we gewoon weer het paswoord
Announcement
Collapse
No announcement yet.
paswoord voor de bia s
Collapse
X
-
Hey Johan
Dit kunnen we doen maar niet aan alle BiA's juist aan de Personen waarvan je weet dat ze E.T. spelen anders gaat het passwoord de wereld rond dit willen we vermijden.
dus daar heb ik geen probleem mee Johan
als je iemand kent geef het password ( Maar vertel hem wel dat hij of zij niet alleen op de server mag er moet altijd een|BoB| aanwezig zijn ok !!!!!
Greetz Rik
-
Ik zie geen problemen Franck maar wil dit liever op MSN met je bespreken ok?Originally posted by |BoB|c@rphunter
Johan dit is de reden dat wij het paswoord niet mogen publiceren !!
http://www.bgames.be/?id=03Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Walk beside me and just be my friend.
The old wolf
Comment
-
Nou ik zie ook geen problemen er mogen altijd andere op de server maar niet alleen en altijd vergezeld met een |BoB| member dit heb ik gelezen op hun prive forums
Hier is het bewuste stukje :
1. Als wij een server huren , mogen dan leden ook eens met een vriend spelen ofzo? ik bedoel , niet een private als public gebruiken maar gewoon als ze eens zin hebbe om te spele da ze es met 3 man ofzo derop gaan. Dit gebeurt dan natuurlijk ook onder toezicht van één van onze clanmembers.
2. Is er een programma voor MOHAA dat insta screenshots kan nemen onder een war en dan op een centrale server opslaat? dit zou handig kunne zijn omdat er anders gefakete screens kunnen opduiken enzo.
3. Moeten we ook opstartkosten betalen bij de eerste keer of zit dat ook inbegrepen in die prijs?
Antwoord BGAMES hieronder !!!
. Dit kan, zolang er altijd enkele clanmembers op de server zitten
2. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
3. Geen extra kosten
En dat is het antwoord van BGAMES
Dus het mag maar niet overdrijven !!!!
Greetz RikLast edited by |BoB|Pro-Pain; 09-23-2003, 10:27 PM.
Comment

Comment